Kunnen wij eten en drinken in uw hotel?
Ja! U geniet van private dining in uw hotelkamer. U kunt uw ontbijt, lunch en diner bestellen bij onze receptie. Wij bezorgen de gerechten tot aan uw kamerdeur. Ons restaurant, de Auberge even als roomservice is helaas niet meer mogelijk tot en met 15 maart 2021.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen. Tevens zijn mondkapjes verplicht in alle openbare ruimtes.
Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt overnachten in ons hotel en genieten van private dining in uw hotelkamer.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 12 januari 2021